София. Авиокомпанията Електра Еъруейз, която е регистрирана в България със седалище в София и оперативна база във Варна, вече официално има нова ливрея и корпоративна идентичност, съобщи Авиофорум. И не само това – новата окраска е поверена на новосформираното в края на 2022-а година Airbus Design Studio, като това е един от първите му проекти. Освен цветовете на фюзелажа и корпоративната идентичност, преобразяването на компанията включва и интериорния дизайн на самолетите, се казва в съобщението на официалния сайт на Еърбъс.
Дизайнерското студио на европейския производител отговаря и за разработката на Бранд-бука на компанията /насоките и образците за използване на корпоративната идентичност/, дигиталните промоционални материали и препоръките за кабинния интериор, включително цветове, материали, дамаски и осветление.
По думите на Александър Гарсия, който е ръководител на Airbus Design Studio:
„Нашият дизайн ще позволи на Електра Еъруейз да получи нова разпознаваема идентичност, която да позволява и бърз ребрандинг при отдаване на самолетите под наем на други превозвачи.“
Electra Airways е част от базирания в Израел холдинг Вектор Груп, който включва още компания за ремонт и поддръжка на самолети ETG Maintenance, брокерската и чартърна компания Classic Air и лизинговото дружество Maverick Horizon за отдаване на лизинг на самолети от семейството А320/321.
„Радваме се, че дизайн студиото на Еърбъс прие нашето предизвикателство и напълно удовлетвори очакванията ни. Доволни сме от работата с професионалния екип, който вложи много знания и опит в този проект, базиран на многогодишна работа с Еърбъс. Убедени сме, че техният комплекен подход добави много стойнос към дизайна и развитието на бранда на Електра Еъруейз,“ каза Ефи Грунвалд, Главен изпълнителен директор на Вектор Груп.
Airbus Design Studio предлага комплесни услуги по дизайна и ребрандирането на самолети, корпоративна идентичност на авиокомпании, кабинен интериор, бизнес салони, униформи и дигитални канали. Предложението включва не само цялостен брандинг, но и персонализация на цялото пътническо преживяване с бранда на авиокомпанията.
Още преди да обяви официално новата си корпоративна идентичност, Електра загатваше какво да очакваме на своя уебсайт, който е един от най-стилните и представителни от българските авиокомпании въобще.
С новата си идентичност превозвачът дава сериозна заявка за бъдещото си развитие и позициониране на пазара, като се надяваме да оправдае очакванията ни от високо вдигнатата летва.
Материалът Българската Electra Airways се сдоби с нова идентичност от Еърбъс е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.