След COVID пандемията, голяма част от хотелиерския бранш претърпя финансови загуби и срещна трудности в привличането и задържането на клиенти. Това, от което имаха нужда повечето хотели, бе иновативен подход: новост, която би дала рестарт на техния бизнес след дълъг период на застой и ограничения. За да подпомогнат бързото си възстановяване, хотели като „Феста хотели“ се заеха с подобряване на клиентското преживяване. Именно това постигна решението на NavTech Group за имплементация на Microsoft Dynamics 365 Business Central и LS Central – централизиран софтуер, разработен от LS Retail.
LS Central успява да обедини всички операции в едно решение за централизирано управление. Софтуерът включва ERP и PMS система, модули за управление на резервации чрез платформи като Synxis и SiteMinder, лоялни програми, финансов модул, модул за управление на складови наличности, интеграция на POS система, която обобщава постъпленията от всички източници на приходи (хотел, ресторант, магазин, спа, т.н.), както и модул за ценообразуване. Решението обхваща всички бизнес процеси и локации, и не само облекчава работата на персонала, но и подобрява преживяването на посетителите. LS Central се справя с ежедневните грижи за гостите и дейностите на персонала: улеснено резервиране на стая, експресно настаняване и освобождаване на стая, бързо обслужване във всички съоръжения на комплекса, подробен анализ на печалбите и разходите, управление на склада, съставяне на график на служителите, създаване на лоялна програма и персонализиране на престоя на всеки клиент.
„Феста хотели“ се възползват и от Business Intelligence инструмент, базиран на Power BI, който дава още по-голяма възможност на мениджърите да взимат правилните бизнес решения спрямо генерираните анализи. Управленският екип има достъп до бързи справки от различни отдели на хотелите, дори в реално време.
LS Central осигурява и важни анализи относно предпочитанията и тенденциите сред гостите, така че хотелите да могат да подобрят своите услуги и да предложат това, което се търси на пазара. Така „Феста хотели“ имат достъп до информация за най-често резервирани стаи, най-предпочитаните спа процедури, най-заетия период от годината и т.н. Системата събира данни за гостите, така че редовните клиенти да бъдат разпознавани при регистрация и да получават подходящи предложения спрямо предпочитанията си, а новите посетители да бъдат задържани чрез качествено обслужване и лично отношение. Ключовите анализи от Power BI помагат на хотелиерите да подобрят престоя на гостите си, предлагайки индивидуални оферти и програми за лоялност, които ще ги превърнат в доверени клиенти.
LS Central дава 360-градусова видимост върху цялата хотелска верига – информацията за всички източници на приходи, разходи и транзакции, е налична и събрана на едно място. Контролът върху всички данни от един източник в реално време улеснява вземането на печеливши решения и подобряването на предлаганите услуги. От голямо значение е лесното управление на софтуера – обучението на персонала не отнема много време, а след завършената интеграция тяхната работа е много по-продуктивна и ефективна. Като резултат от партньорството си с NavTech Group, „Феста хотели“ успешно замени остарялата счетоводна система, в която липсваха важни модули, с all-in-one решение, което обедини ERP, PMS и складовата система и намали рисковете от човешки грешки и финансови загуби.
“Феста хотели“ са лидери в бранша, предлагащи своето висококачествено обслужване на пет локации в България – София, Боровец, Несебър, Поморие и Русе. След интеграцията на LS Central в цялата хотелска верига, те отвориха нова страница в бизнеса си, повишиха качеството си на работа и осигуриха на клиентите си едно напълно обновено преживяване, съпроводено от удобство, сигурност и съвременност. Това е първото внедряване на LS Central в Европа и втората му реализация в света. Проектът протече в 5 фази: подготовка и планиране; анализ и дизайн; конфигурация и вътрешни тестове; пускане в работна среда и обучение и последна фаза – Go-Live. Освен LS Central, NavTech Group извърши и допълнителна интеграция със SALTO, водещ доставчик на електронни системи за контрол на достъпа, проследяващ достъпа до стаята по всяко време, за да осигури повишено ниво на сигурност. Като допълнителни функции са включени и телефонна централа, чиито начисления влизат директно към сметката на госта и модул за платени телевизионни услуги, който позволява директна проверка на текуща сметка от телевизора на стаята.
След тази успешно завършена интеграция, „Феста хотели“ работят с първокласен съвременен софтуер, който улеснява процеса на регистрация, настаняване и освобождаване, обслужване, почистване на стаи и предоставя анализи за всички отдели на хотела с цел подобряване на услугите, увеличаване на печалбата и привличане на нови клиенти. А посетители на хотела се възползват от удобствата на съвременното управление – могат да се настанят за секунди без да чакат на опашка, да отключат стаята си само с телефон, да получат персонализирано отношение във всички части на хотела, да се включат в лоялна програма, която ще им предложи още повече отстъпки и предимства.
Партньорството между „Феста хотели“ и NavTech Group положи основите на дигитализацията в хотелиерския бранш и направи революция в клиентското обслужване, като постави техния комфорт в центъра на своето решение. Надграждайки функциите на Microsoft Dynamics 365 Business Central, унифицираният софтуер LS Central предлага безкомпромисно качество, поднесено по сигурен и достъпен начин. Иновативният подход в хотелиерството е ключова част от бъдещето на бранша, за да може гостите да се насладят пълноценно на престоя си и да постигнат това, за което са дошли – а именно спокойствие и отдих.
Свържете се с NavTech Group за консултация още днес!
NavTech Group
1700 София, кв. „Витоша“ 5Б, Резиденция ГАМА, партер – офис 3
Тел.: +359 2 439 6680
Имейл: contact@navtech.net
www.navtech.net
Материалът Как „Феста Хотели“ АД подобриха управлението на своя бизнес благодарение на LS Central for Hotels, внедрено от NavTech Group е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.