Кирил Кирилов, „Златни пясъци“ АД: Наредбата за ол инклузив е остаряла и трябва да се промени

by | Oct 2, 2023 | Uncategorized | 0 comments

Златни пясъци. Наредбата за ол инклузив е остаряла и категорично трябва да се промени, сподели пред Bgtourism.bg изпълнителният директор на „Златни пясъци“ АД Кирил Кирилов.

„Хотелите, които предлагат ол инклузив, трябва да имат необходимата база. В момента този вид изхранване се предлага масово, но според мен реално това не е ол инклузив, а е Full Board с напитки. По този начин лъжем туристите си. Според мен туроператорите от друга страна го продават по-лесно, но това не е правилно, защото гостите имат големи очаквания, а накрая се оказва, че те не получават ол инклузив. Един хотел трябва да има минимум три ресторанта, три бара, Pool Bar, вариете и др.“, каза Кирилов.

Той посочи, че хотелите в „Златни пясъци“ АД продължават да се възстановяват след поредицата от кризи – световна пандемия, война в Украйна, инфлация и др. Сезон ’23 е бил на 80-85% от резултатите през 2019 г. Проблемът е от ниската заетост в началото и в края на сезона.

„Надявам се с помощта на повече реклама от Министерството на туризма, а община Варна да направи ваканционното ни селище по-чисто през 2024 г., да излезем от кризата и да привлечем повече туристи“, добави Кирилов.

„Имаме потенциал по крилата на сезона да привличаме и много гости за младежки и СПА туризъм, след като разполагаме с минерална вода, но не използваме максимално тази възможност. За Нова година очакваме 3-4 хотела да работят, които може да посрещнат близо 2 хиляди гости“, допълни още Кирил Кирилов.

Материалът Кирил Кирилов, „Златни пясъци“ АД: Наредбата за ол инклузив е остаряла и трябва да се промени е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Written By

About the Author: Maria Ivanova

Maria Ivanova is the Chief Revenue Officer at HSM Bulgaria, bringing over 20 years of expertise in hospitality management and revenue optimization. Her strategic insights and leadership have been instrumental in driving success for numerous partner hotels. Maria is passionate about leveraging technology and data-driven strategies to enhance hotel performance and guest satisfaction.

Related Posts

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Банско. Хотел в България от 18 години посреща своите гости за Коледните и Новогодишни празници с огромен и впечатляващ десерт – Коледна бисквитена къщичка. За посрещането на 2024 година Kempinski Hotel Grand Arena Bansko запази традицията си и отново реализира...

read more

Стартира уникален детски конкурс за рисунка „Билките оживяват чрез децата“

Шумен. Инициативата е организирана от „Магията на българската роза“ ООД и цели не само да създаде мост между децата и природата, но и да съчетае силата на приказките, редом с детското творчество. Конкурсът предоставя рядката възможност за деца между 5 и 7 години да...

read more

Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания

Аман. Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания. Това стана ясно след среща на посланика на България в Йордания Метин Казак с д-р Абдул Разак Арабият – изпълнителен директор на Борда по туризъм на Йордания. Средно около 10 000 български...

read more

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *