Над 100 хиляди туристи са избрали круизите на Celestyal за почивка през 2023 г.

by | Nov 4, 2023 | Uncategorized | 0 comments

Атина/София. Все повече българи избират круизите за почивка. Такава е тенденцията и в световен мащаб. 101 115 пътешественици са избрали корабите на Celestyal през 2023 г., съобщиха от компанията за Bgtourism.bg. Интересът към маршрутите е нараснал с близо 50%, след като м.г. гръцката компания е посрещнала 67 606 души. Данните са за периода 1 януари – 31 октомври 2023 г. спрямо първите 10 месеца на 2022 г. Тази година корабите на Celestyal са реализирали 114 плавания.

Сериозен ръст има сред българските туристи, които м.г. са били 2 015 от началото на годината до края на октомври, а за същия период на тази година вече са 6 300.

1 283 от сънародниците ни преоткриха възможностите на новия кораб Celestyal Journey от началото на септември до края на октомври, достигайки до едни от най-красивите гръцки острови, Кушадасъ и пристанищата в Египет и Кипър, а до скоро и Израел.

Bgtourism.bg стартира свой канал във Viber и автоматизиран чатбот

Celestyal бързо си изгради репутацията и спечели признание като избор номер 1 за пътувания до гръцките острови и Източното Средиземноморие благодарение на своя опит в региона и на изключителното гостоприемство, което гостите получават на борда.

Компанията управлява два кораба за пътувания в региона, а по-малкият им размер предоставя истинско и уединено преживяване за пътниците. Философията на компанията е изградена върху уникалното гръцко наследство, което съчетава гостоприемство с истинско потапяне в атмосферата на дестинациите и осигурява автентично преживяване за цял живот, както на борда, така и на сушата.

Материалът Над 100 хиляди туристи са избрали круизите на Celestyal за почивка през 2023 г. е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Written By

About the Author: Maria Ivanova

Maria Ivanova is the Chief Revenue Officer at HSM Bulgaria, bringing over 20 years of expertise in hospitality management and revenue optimization. Her strategic insights and leadership have been instrumental in driving success for numerous partner hotels. Maria is passionate about leveraging technology and data-driven strategies to enhance hotel performance and guest satisfaction.

Related Posts

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Банско. Хотел в България от 18 години посреща своите гости за Коледните и Новогодишни празници с огромен и впечатляващ десерт – Коледна бисквитена къщичка. За посрещането на 2024 година Kempinski Hotel Grand Arena Bansko запази традицията си и отново реализира...

read more

Стартира уникален детски конкурс за рисунка „Билките оживяват чрез децата“

Шумен. Инициативата е организирана от „Магията на българската роза“ ООД и цели не само да създаде мост между децата и природата, но и да съчетае силата на приказките, редом с детското творчество. Конкурсът предоставя рядката възможност за деца между 5 и 7 години да...

read more

Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания

Аман. Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания. Това стана ясно след среща на посланика на България в Йордания Метин Казак с д-р Абдул Разак Арабият – изпълнителен директор на Борда по туризъм на Йордания. Средно около 10 000 български...

read more

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *