Обединение „Бъдеще за туризма” изготви и разпространи Харта на потребителя на туристически услуги

by | Oct 3, 2023 | Uncategorized | 0 comments

София. Обединение „Бъдеще за туризма” изготви и разпространи Харта на потребителя на туристически услуги. Тя има за цел да подобри достъпа и разбирането на потребителите за туристическите услуги и да повиши качеството на обслужването.

Хартата помага на потребителите да разбират и защитават правата си и да изискват по-добро обслужване, съобщиха от туристическата организация. Тя е в духа на коректните отношения, взаимното уважение, за качествени, бързи и лесни за достъп услуги. С нея членовете на ОБТ поемат ангажимент да спазват високи стандарти за качество на предоставяните туристически услуги.

Документът, който ще бъде качен на официалните страници на компаниите и ще се изпраща с договорите на клиентите, е отговорът на ОБТ на десетките случаи на злоупотреби с доверието на потребителите през летния сезон. Сигналите, постъпили в ОБТ, са предадени на Икономическа полиция.

„Туроператорска и/или туристическа агентска дейност на територията на Република България се извършва от регистрирано по Закона за туризма лице, вписано в Националния регистър на туроператорите и туристическите агенти, както и от лица с право да извършват такава дейност по законодателството на друга държава-членка на ЕС и на държава, подписала Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария”, подчерта юридическият съветник на ОБТ адв. Мария Кръстева.

Хартата е съгласувана с Асоциацията на потребителите в България, с която Сдружението договори съвместни действия и инициативи.

Материалът Обединение „Бъдеще за туризма” изготви и разпространи Харта на потребителя на туристически услуги е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Written By

About the Author: Maria Ivanova

Maria Ivanova is the Chief Revenue Officer at HSM Bulgaria, bringing over 20 years of expertise in hospitality management and revenue optimization. Her strategic insights and leadership have been instrumental in driving success for numerous partner hotels. Maria is passionate about leveraging technology and data-driven strategies to enhance hotel performance and guest satisfaction.

Related Posts

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Банско. Хотел в България от 18 години посреща своите гости за Коледните и Новогодишни празници с огромен и впечатляващ десерт – Коледна бисквитена къщичка. За посрещането на 2024 година Kempinski Hotel Grand Arena Bansko запази традицията си и отново реализира...

read more

Стартира уникален детски конкурс за рисунка „Билките оживяват чрез децата“

Шумен. Инициативата е организирана от „Магията на българската роза“ ООД и цели не само да създаде мост между децата и природата, но и да съчетае силата на приказките, редом с детското творчество. Конкурсът предоставя рядката възможност за деца между 5 и 7 години да...

read more

Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания

Аман. Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания. Това стана ясно след среща на посланика на България в Йордания Метин Казак с д-р Абдул Разак Арабият – изпълнителен директор на Борда по туризъм на Йордания. Средно около 10 000 български...

read more

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *