Очакваме новият зимен сезон да е по-силен от миналогодишния, каза министърът Зарица Динкова в Банско

by | Dec 16, 2023 | Uncategorized | 0 comments

Банско. С бизнеса сме оптимистични, очакваме един по-силен сезон от миналата година, каза министърът на туризма Зарица Динкова при откриване на зимния сезон в Банско. Министър Динкова коментира, че сезон 2022/2023 г. е бил с 13 % по-силен от зимния сезон през 2019 г. и с 1,8 млн. регистрации, съобщи БТА. Климатичните условия предлагат добър сезон, а и записванията сочат много добра перспектива, каза още министърът на туризма.

Във връзка с конфликта в Държавата Израел и липсата на израелски туристи, министърът коментира, че израелският пазар е важен за България както за зимния, така и за летния туризъм. Първоначалната подготовка беше за силно присъствие на израелски туристи, каза още Зарица Динкова и допълни, че маркетинговата кампания е пренасочена към съседните ни държави, организирано е силно присъствие във Великобритания и скандинавските пазари, които, по думите на министъра на туризма, трябва да се разработват „изключително целенасочено, включително за летния туризъм“.

На пресконференция след официалния старт Динкова каза, че има идея за изработване на пътна карта за устойчив туризъм, по която ще започне работа още през януари 2023 г.

На журналистически въпрос за изграждане на кабинкови лифтове, министър Динкова каза, че това са едни от най-екологичните средства за този спорт, а туризмът става все по-конкурентен. Темата включва както устойчивото развитие, така и развитието на местните общности и опазването на природата, допълни Зарица Динкова.

Материалът Очакваме новият зимен сезон да е по-силен от миналогодишния, каза министърът Зарица Динкова в Банско е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Written By

About the Author: Maria Ivanova

Maria Ivanova is the Chief Revenue Officer at HSM Bulgaria, bringing over 20 years of expertise in hospitality management and revenue optimization. Her strategic insights and leadership have been instrumental in driving success for numerous partner hotels. Maria is passionate about leveraging technology and data-driven strategies to enhance hotel performance and guest satisfaction.

Related Posts

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Банско. Хотел в България от 18 години посреща своите гости за Коледните и Новогодишни празници с огромен и впечатляващ десерт – Коледна бисквитена къщичка. За посрещането на 2024 година Kempinski Hotel Grand Arena Bansko запази традицията си и отново реализира...

read more

Стартира уникален детски конкурс за рисунка „Билките оживяват чрез децата“

Шумен. Инициативата е организирана от „Магията на българската роза“ ООД и цели не само да създаде мост между децата и природата, но и да съчетае силата на приказките, редом с детското творчество. Конкурсът предоставя рядката възможност за деца между 5 и 7 години да...

read more

Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания

Аман. Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания. Това стана ясно след среща на посланика на България в Йордания Метин Казак с д-р Абдул Разак Арабият – изпълнителен директор на Борда по туризъм на Йордания. Средно около 10 000 български...

read more

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *