Съвременните събития: В центъра е зрителят!

by | Oct 10, 2023 | Uncategorized | 0 comments

София. Посещението на събития от всякакъв тип  несъмнено е  един от най-приятните и запомнящи се начини за прекарване на нашето свободно време. Спортни мачове, концерти, конференции или фестивали винаги са обединявали своите гости и публика, създавайки чувство за общност и споделени преживявания. През последните години светът на събитията претърпя значителна трансформация, като фокусът все повече се измества върху посетителите и начините за поставянето им на първо място.

Организаторите на събития осъзнаха, че ключът към успеха се крие в умението да превръщат преживяването за своите посетители във все по-лично и интерактивно. Персонализацията е основен подход, а технологията е средството за постигането му.

За пример на успешен преход към поставяне на клиента на първо място можем да вземем едни от последните впечатляващи турнета на световни изпълнители като Тейлър Суифт и Бионсе. Основна цел на артистите, както и концертните зали, е билетите да достигат директно до истинските фенове, минимизирайки спекула с цените им чрез намеса на автоматизирани ботове. Това може да бъде постигнато единствено с иновативни билетни решения, които да приоритизират нуждите на феновете.

В сферата на корпоративните и бизнес събития технологията придобива още по-голямо значение, заради разнообразната аудитория със специфични изисквания и повишени очаквания по отношение на организацията и дигиталните решения. Бизнес събитията изискват по-широк спектър от възможности за предлагане на билети, от т.нар. early-bird до ексклузивни покани и акредитации.

URBO Studio, българска травъл тех компания, застава на челни позиции в смяната на модела на работа в сектора, предлагайки едни от най-съвремените билетни софтуерни решения за събития, атракции и активности. В основата на философията на травел тех компанията е предоставяне на технология, която да постави „изживяването“ в центъра на всяка услуга и да го направи персонално и запомнящо се. Част от софтуерните решения на URBO Studio включва функции като „умна опашка“, предварителна регистрация, двуфакторна идентификация, динамични ценови инструменти и равноправни възможности за препродажба на вторичния пазар. Тези функционалности са ключови за осигуряване на коректен и прозрачен достъп за покупка на билети за всеки по-голям концерт или друг тип събитие.

Мобилните билети и безконтактният вход чрез QR кодове отдавна са стандарт в индустрията и са едни от най-търсените функционалности от бизнес клиентите в сектора. Но иновативните  решения на URBO не се ограничават единствено до дигитализиране на процеса по продажба на билети – компанията предлага инструменти, които да се адаптират към бързо променящия се сектор и различните нужди на организатори и изпълнители. Пример за това са модулите за ценови модели и програми за лоялност, които компанията предлага. Ценовите модели позволяват цените на билетите да се променят спрямо реалното търсене, момента на покупка и други фактори, предлагайки разнообразие от ценови възможности. Програмите за лоялност, от друга страна, позволяват на най-верните фенове да получат различни ексклузивни предимства, ранен достъп до билети и отстъпки.

Събитията са едно наистина специално и запомнящо се изживяване за всеки един посетител.  Именно заради това организаторите на събития трябва да помислят сериозно върху възможността да предоставят цялостни персонализирани услуги, допълващи основното изживяване с допълнителни предложения като транспорт, паркинг, настаняване и още. С URBO Studio, бизнесите получават цялостни софтуерни решения за резервации и плащания, включващи менажирането на подобен тип допълнителни услуги. А това положително допринася за улеснениято и удобството на крайният клиент, посещаващ големи събития.

Последните няколко години поставиха началото на нова ера в събитийната и развлекателна индустрия с основен фокус зрителя. С използването на иновантивни технологии, бази данни и информирано разбиране на желанията на посетителите, секторът постепенно превръща всяко едно събитие в персонализирано и пълноценно преживяване.

Материалът Съвременните събития: В центъра е зрителят! е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.

Written By

About the Author: Maria Ivanova

Maria Ivanova is the Chief Revenue Officer at HSM Bulgaria, bringing over 20 years of expertise in hospitality management and revenue optimization. Her strategic insights and leadership have been instrumental in driving success for numerous partner hotels. Maria is passionate about leveraging technology and data-driven strategies to enhance hotel performance and guest satisfaction.

Related Posts

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Хотел в България посреща гостите си с огромна коледна бисквитена къщичка

Банско. Хотел в България от 18 години посреща своите гости за Коледните и Новогодишни празници с огромен и впечатляващ десерт – Коледна бисквитена къщичка. За посрещането на 2024 година Kempinski Hotel Grand Arena Bansko запази традицията си и отново реализира...

read more

Стартира уникален детски конкурс за рисунка „Билките оживяват чрез децата“

Шумен. Инициативата е организирана от „Магията на българската роза“ ООД и цели не само да създаде мост между децата и природата, но и да съчетае силата на приказките, редом с детското творчество. Конкурсът предоставя рядката възможност за деца между 5 и 7 години да...

read more

Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания

Аман. Предстои организиране на роуд шоу за български туроператори в Йордания. Това стана ясно след среща на посланика на България в Йордания Метин Казак с д-р Абдул Разак Арабият – изпълнителен директор на Борда по туризъм на Йордания. Средно около 10 000 български...

read more

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *