Банско. „Качеството ще ни спаси от предизвикателствата в туризма. Не трябва да се притесняваме да инвестираме в качеството, да инвестираме в знанията и обученията на персонала ни. Само с качеството може да защитим цените, които поставяме. Когато клиентът остане удовлетворен между съотношението цена-качество, то тогава той няма да има претенция към нас“, заяви пред Bgtourism.bg Малин Бистрин – председател на Съюза на туристическия бизнес в града, който има 30 години опит в частния бизнес.
В Банско официално откриха зимния сезон с разкошна заря, песни и танци (снимки)
Зимният сезон се очертава да бъде интересен, добави Бистрин. „Израел, Русия и Украйна бяха едни от редовните гости при нас по време на зимния сезон, но се надявам да се справим като покажем онзи професионализъм, който винаги ни е помагал в най-трудните моменти. Насочихме рекламната си стратегия към Централна Европа, Скандинавски пазар и към съседните държави от Балканския полуостров. Българите остават най-силния приятел и партньор в туризма за нас“, каза още Бистрин.
Каква ще е картината за предстоящия зимен туристически сезон в Банско? Чуйте цялото аудио интервю с г-н Бастрин.
https://bgtourism.bg/wp-content/uploads/2023/12/New-Recording-46.m4a
Материалът Малин Бистрин: Качеството ще ни спаси от предизвикателствата в туризма (аудио) е публикуван за пръв път на Bgtourism.bg – Най-важното от туризма!.